Minecraft 1.3.2 client door Milenco

Started by Milenco, 8 August 2012, 20:08:49

Previous topic - Next topic

Arnold

Mocht je nog tijd/zin hebben, kan WE er dan weer in? Mijn computer staat het mij niet toe om het via iets anders te downloaden om een of andere reden. :+

Hi

Milenco

WE-CUI zit er al in. Als je SinglePlayerCommands bedoelt, die heeft er nooit ingezeten.

Arnold

Quote from: Milenco on 26 August 2012, 23:45:55
WE-CUI zit er al in. Als je SinglePlayerCommands bedoelt, die heeft er nooit ingezeten.
Oke, bedankt voor het snelle antwoord.

Ik ben een mod-noob, dus sorry mocht dit een domme vraag zijn.

Werkt dit niet in een single player world? :P
Hi

Milenco

Panorama

Quote from: Milenco on 26 August 2012, 23:51:42
Als het goed is wel :)
Bij mij doet hij het niet. Moet je hem dan op een of andere manier activeren of hoe zit dat?
Panini~

Milenco

Het werkt inderdaad niet in singleplayer. Helaas :P

Milenco

Nieuwe versie online gezet met betere WorldEditCUI. Nu minder lag met bij worldchanges en ook geen stutters meer (als het goed is)!

Bolukan

Is het een idee om een bat file toe te voegen die de belangrijkste locale zaken backupped. De locaties van minimap, de serverlijst, etc? Heeft iemand die al?

bReChThOu

Volgens mij is het voldoende als je enkel de minecraft.jar en \mods\ map vervangt.

Milenco

Gunther heeft al verbeterde fonts toegevoegd aan zijn eigen ImprovedChat versie. Bij de nieuwe client (1.4) verwacht ik dat wij deze ook hebben.

Original_Dutch

Quote from: Milenco on 22 September 2012, 18:17:27
Gunther heeft al verbeterde fonts toegevoegd aan zijn eigen ImprovedChat versie. Bij de nieuwe client (1.4) verwacht ik dat wij deze ook hebben.

minecraften met webdings! fuck yeah

harm27

Gazeebo

Bolukan

Donderdag 25e is nu de releasedatum voor 1.4