Main Menu

Project Atomium

Started by xanquezer, 1 August 2012, 00:57:59

Previous topic - Next topic

xanquezer

Quote from: simmeh24 on 12 August 2012, 07:13:38
Quote from: AlexMedia on 12 August 2012, 00:31:52
Houden jullie er wel rekening mee dat er copyright zit op het Atomium, en dat de eigenaren zeer actief aan handhaving van intellectuele eigendomsrechten doen?

Idd, maar dat gaat toch over foto's die je schiet van het gebouw? Denk niet dat het voor minecraft creaties geldt. Anders zou je ook geen tekeningen meer mogen maken. (Als dat waar is, dan is dat echt idioot  :'))

en wie komt ons controleren?

ben echt niet de eerste....
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

AlexMedia

Het officiële copyrightstatement staat hier, en ook Arnoud Engelfriet waarschuwt. Auteursrecht gaat niet alleen over foto's maken, maar betreft dus ook bouwwerken in Minecraft en tekeningen ervan. Voor privégebruik mag het uiteraard, maar TC is niet privé te noemen.

Ja, het is achterlijk en volledig van de pot gerukt. Maar het is de realiteit en de wet geeft vzw Atomium/SABAM gelijk. De vzw Atomium en de Belgische auteursrechtenorganisatie SABAM controleren en handhaven weldegelijk de auteursrechten.
We are shaping the future

xanquezer

ik breek um wel af.

heb problemen met de buren...
(van wege de omvang van de 1ste bol alleen al...  }:| )



wat gaan we dan bouwen...  :X

doolhof?
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

Maddox

Een huis? Doolhof hebben we al een stuk of 20/30 van.

xanquezer

we stoppen met atomium

gezien de omvang vinden de buren niet zo leuk...



nu hebben slaaphoofd en ik overlegt, we bouwen nu op schaal een stukje uit de buurt na....

wat... wordt nog n verassing :P
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

kimioni

don't worry keep digging

wave535

kimi doe mee
aan het nederlands dictee

kimioni

don't worry keep digging

Giordino

Zal wel de plaatselijke snackbar worden en hun favoriete hangplek

kimioni

het lokale speelpleintje dus  O-)
don't worry keep digging

wave535

buitenschoolse opvang

windwarrior

(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

xanquezer

oke,  wil samen met slaaphoofd stukje nijmegen na bouwen!

gr
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\

simmeh24

Keizer Karel? Waalkade?  :+
Miauw

xanquezer

waalkade en de meest bekende brug!

op schaal.

met pakkeer garages en ondergronds loop stelsel

je mag mee doen ;)
O o
/¯/___________________
|BLAAAAAAAAAAAARGH!!!
\_\