Main Menu

TweakCart2

Started by Milenco, 17 July 2012, 23:47:47

Previous topic - Next topic

Vera1991

Om elevators omhoog of omlaag te laten gaan, plaats je up of down op de tweede regel.

Edit: Waarom ben ik nu weer ingelogd als Vera :S

Hsheepypx

Quote from: Vera1991 on 29 October 2012, 10:48:54
Om elevators omhoog of omlaag te laten gaan, plaats je up of down op de tweede regel.

elevator up
of
elevator down
was het toch?

R0SSI

Quote from: Hsheepypx on 29 October 2012, 18:28:35
Quote from: Vera1991 on 29 October 2012, 10:48:54

elevator up
of
elevator down
was het toch?

Moet op tweede regel zover ik weet.

Edit: Net getest, moet echt op tweede regel. Dus:
elevator
down

Bolukan

Is dit part van TweakCart2 ? of een andere mod. Ik kon het namelijk niet terugvinden in de source op github.

Edit 1: Zie hieronder. Gevonden!
https://github.com/TweakCraft/TweakCart2Plugins/blob/master/Elevators/src/net/tweakcraft/tweakcart/elevator/ElevatorParser.java
En naast Up en Down is er ook Invert

Edit 2: Invert:
if(line.equals("invert")) {
return sign.getBlock().isBlockPowered() ?  unpoweredDirection : poweredDirection;
}

Milenco

Het is de Elevator functie van Tweakcart2Plugins, die heet een eigen repo :)

R0SSI

Quote from: Bolukan on 30 October 2012, 12:07:07
Is dit part van TweakCart2 ? of een andere mod. Ik kon het namelijk niet terugvinden in de source op github.

Edit:
Zie hieronder. Gevonden!
https://github.com/TweakCraft/TweakCart2Plugins/blob/master/Elevators/src/net/tweakcraft/tweakcart/elevator/ElevatorParser.java

En naast Up en Down is er ook Invert

Wat doet invert dan precies?

remie

@Rossi, invert inverteerd de werking van hoe de elevator wordt aangestuurd met redstone, oftwel was het eerst als je de elevator powered dat ie dan omhoog gaat nu gaat ie dan omlaag.
The master has spoken

R0SSI

Quote from: remie on 31 October 2012, 00:30:35
@Rossi, invert inverteerd de werking van hoe de elevator wordt aangestuurd met redstone, oftwel was het eerst als je de elevator powered dat ie dan omhoog gaat nu gaat ie dan omlaag.

Aah oké. Iemand al naar dat chest probleem gekeken?

Bolukan

R0SSI

Geen idee of het een TweakCart bug is, maar ik kan oneindig veel carts krijgen. Wanneer er nog 2 carts in de dispenser zitten, blijft hij nieuwe eruit sturen. Terwijl het aantal niet lager wordt.

Kunnen anderen dit bevestigen, dat dit puur aan TweakCart ligt?

Milenco

Tijdelijk Tweakcart even uitgezet..

Edit: Of niet...

harm27

ik heb hier ook last van. heb tijdelijk dispenser eruit gehaald. is dit inderdaad een bug van tweakcart of ligt dit ergens anders aan?

Bolukan

Vanaf 1.3 kan dispenser zelf carts dispensen, dit zou mogelijk met een bug kunnen samenhangen?

Hsheepypx

Dit is met de vorige reset gefixt.

Llamaducks

Het lijkt erop of Stained Glass (95), Stained Glass Panes (160) en Carpet (171) niet correct werken met Tweakcart. Als ik ze onderverdeel door 95;3 bv te gebruiken heeft dit geen effect en komen ze allemaal alsnog in de eerste chest terecht. Dit terwijl andere items prima gescheiden kunnen worden. Ligt het probleem er misschien aan dat de subID's niet goed verwerkt zijn?