Tweakcraft > Projecten

A new power is rising...

(1/5) > >>

Goofff:
Isengard has been unleashed!
Vorrion en ik (Goofff) zijn nu bezig met het maken van Isengard uit The Lord of the Rings. Hieronder staat de map van Isengard zoals we die nu aan het maken zijn, met de vier stadia uit de film.
Door de nabijheid van Minas Tirith en de recente komst van de elven die Panorama naar het bos zijn gevolgd, leek het ons gaaf om het gebied geheel in Middle-Earth stijl te maken. De bergen in het zuiden zouden een perfecte plek zijn voor een stukje Moria, en het groene stuk linksboven voor een aantal Hobbitwoningen. Deze zouden we via een aantal paden aan elkaar kunnen koppelen.
Ik heb dit topic aangemaakt om te kijken of er mensen geinteresseerd zijn in dit idee en of er misschien mensen aan willen meewerken :)

Spanko:
Grootste probleem dat je zal krijgen is de feit dat er ook andere mensen in de buurt zitten die zelf ook met hun eigen projecten bezig zijn. Dus realistisch gezien heb je hier gewoon de ruimte niet voor.

Behalve dat opzich wel een grappig idee.

Gazeebo:
"Vind ik leuk  (Y)"
Hoe staat het met het gebied/de cirkel van de toren zelf? Is die inmiddels klaar om op te bouwen?

Vorrion:
De buitenring is inmiddels uitgezet. Er moet nog wel wat gegraven worden om alles vlak te krijgen binnen de muur.

Goofff:
@ Spanko, daar ben ik me bewust van en dat vind ik nog geen reden om het dan maar bij voorbaat niet te doen :) Ik heb de locatie bewust ver weg gekozen van grote projecten en er zijn inderdaad een paar mensen die daar ook zitten voor de mooie omgeving.
Dus bij deze: aan de mensen die in de buurt bezig zijn met hun eigen leuke projecten en zich bedreigd voelen door groeiende hobbitwoningen of dwergengangen: Wie zijn jullie allemaal en wie heeft er in gedachte al een stuk grond geclaimd?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version