Bazkara daar heb je een goed punt.
De admins weten hoe ik graag de CM wil zien, voor de VIP's zet ik het hieronder neer hoe ik graag zie wat de toekomstige CM wordt. En het maakt mij dan niet uit wie het wordt, zolang hij/zij daar maar aan voldoet.
In plaats van een CM die zich bezig houdt met financiele dingen maar ook communicatieve dingen, lijkt het mij een stap voorwaarts om een PR te hebben. Of wat voor naam je er ook aan gaat geven. Deze persoon krijgt maar een taak. Hij/zij wordt de secetaresse/voorzitter van MC. Hij/zij gaat zich bezighouden met maar alleen communicatieve zaken. Zodra er issue’s zijn kan iedereen dat zeggen tegen de PR. De PR wordt een vertrouwenspersoon voor vips, admins en builders. Bij klachten, ideeën en andere communicatie dingen, ga naar de PR. Verder zal de PR bij de admins horen maar ook weer niet. De PR zal bij iedereen horen. Verder voor orde tijdens vergaderingen zal de PR dit op zich nemen. Als er een post gemaakt worden namens het admin-team, stelt de PR dit op. Is er een issue namens alle VIP’s gaan die naar de PR en de PR legt het voor aan het adminteam. Op deze manier krijg je een persoon die vertrouwt word, weet men waar je heen moet en krijg je minder ‘klachten’ posts op het forum wat nieuwe users er van weerhoudt hier te joinen.
De PR moet dus wel een persoontje zijn die communicatief erg vaardig is.
Dit idee heb ik uitgeschreven, maar het idee zelf kwam van Bazkara. Tnx daarvoor.
Na deze post zal ik me niet meer met de discussie bemoeien. Ik hoop snel dat er een CM/PR komt, waar we heen kunnen met problemen. Want hier verder zeuren helpt toch niks. En worden de admins veel minder actief en gemotiveerd door, wat we natuurlijk niet willen helpen.
Ik wil gazeebo bedanken voor zijn gesprek met mij. Want een ding ben ik wel achter gekomen daardoor en dat is dat we ipv te zeuren ook kunnen denken hoe zorg IK dat het hier op TC leuker wordt. Dat betekend voor mij, dat we niet meer moeten schoppen naar de admins, waar ik dan ook sorry voor wil zeggen als het bot over komt. Niet meer zo ongeduldig zijn, wat betreft zaken, want dat verziekt alleen maar het speelgenot en wordt ik ook alleen maar chaggie van en dat willen jullie niet mee maken.

Desnoods wil ik mijzelf beschikbaar stellen als CM tot Jelmar of een ander er tijd voor heeft.