Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Community project.  (Read 48082 times)

Arnold

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 495
  • I fap you
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #75 on: 22 July 2012, 22:57:49 »
Wellicht dat wij dan vast een start kunnen maken, en jij inspringt wanneer nodig/zin hebt?
Hi

kimioni

  • VIP
  • Volwaardig lid
  • **
  • Posts: 152
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #76 on: 23 July 2012, 21:20:13 »
Be motivated!

dit lijkt me een heel vet project en ook ik wil hier een handje bij helpen  :yes
don't worry keep digging

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #77 on: 24 July 2012, 11:04:10 »
heb in mijn eerste post gezegd dat deelnemers op teamspeak moeten zitten. Zit er nu al 2 weken alleen.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #78 on: 24 July 2012, 11:20:16 »
Is het dan misschien een idee om iemand anders de leiding over het project te geven? Ik zie erg veel mensen die geinteresseerd zijn om mee te werken aan een community project, maar op dit moment kan niemand wat beginnen omdat jij de bouwplannen zou maken.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #79 on: 24 July 2012, 12:05:14 »
Zoals ik in eerste post al zei: "communicatie is belangrijkste in zoiets als dit" Mensen kunnen op het forum wel aangeven mee te willen doen maar ik heb nog nooit met iemand op teamspeak erover gesproken. Sinds het hele gedoe tussen "admins en bepaalde mensen" is de teamspeak helemaal leeg en hang ik er alleen rond. Deze mensen hadden ook aangegeven mee te willen helpen maar dat gaat er nu niet meer van komen. Niet echt raar dat het dan mijn motivatie raakt.

Ik zie een project als dit niet lukken zonder teamspeak communicatie. Zo simpel zit het.

Giordino

  • Belangrijk
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 755
  • VIP
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #80 on: 24 July 2012, 13:58:54 »
zal als ik vanavond thuis kom en de temp op m'n kamer niet rond het kookpunt hangt wel even langs komen op ts.

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #81 on: 24 July 2012, 14:54:10 »
gezellig :) wuppie is er nu ook en maddox is ook al wezen buurten

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #82 on: 26 July 2012, 17:30:21 »
Het verplicht stellen van Teamspeak lijkt me zeer onwenselijk. Op het moment dat er motivatieproblemen zijn en de voorwaarde wordt gesteld dat er op Teamspeak moet worden gecommuniceerd, schiet het niet op (dat blijkt nu).

Ik stel voor dat Bazkara een andere aanpak voorstelt of wellicht het overdraagt aan iemand anders?

bazkara

  • VIP
  • Senior
  • **
  • Posts: 256
    • View Profile
Re: Community project.
« Reply #83 on: 26 July 2012, 18:21:56 »
Misschien dat de community dan maar is met een voorstel moet komen dat betere communicatie oplevert dan teamspeak. Iets dan sneller is en helderder. Owja ik kan misschien wel bouwplannen maken in autocad.. Alles blokje voor blokje intekenen en dan mensen leren hoe ze dit moeten lezen...

Nee serieus.. Ik heb aan het begin gezegd dat teamspeak voor dit project een vereiste is als ik de projectleider ben.. daar is geen commentaar op gekomen. Nu ik de nadruk er nog is op leg begint iedereen te klagen.. misschien is vooroordelen opzij zetten en toch maar is op teamspeak komen.. Er is al een heleboel werk van mijn kant gekomen en ik vindt dat ik van de community (lees deelnemers) dan ook wel wat kan terug verwachten.

Forum » Tweakcraft » Algemeen » Community project.