Er is al heel hard gewerkt aan verschillende arena's in de smallworld, daar wil ik allereerst iedereen voor bedanken! Naar ik begrepen heb (en deels heb gezien) hebben de verschillende arena's allen een verschillend thema. Om een enigszins realistisch speelschema op te kunnen stellen is het denk ik belangrijk om eerst vast te stellen welke arena's er nu zijn en welk thema/spelstructuur ze kennen.
Graag wil ik - bij voorkeur in dit topic - van de makers per arena een overzicht zien van de volgende zaken:
- Speelstijl: hoe win je in de arena?
- Aantal spelers: hoeveel mensen kunnen tegelijk vechten; gaat het in teams of 1 tegen 1?
- Moeilijkheidsgraad: is het puur tegen elkaar vechten of zorgt de constructie van de arena zelf ook voor een extra uitdaging voor de spelers?
Op die manier hoop ik vast te kunnen stellen welke arena's voor welke fase in de wedstrijd eventueel geschikt kunnen zijn. Afhankelijk van het aantal aanmeldingen zullen we in eerste instantie vrij snel veel mensen moeten laten afvallen.
Zodra hier meer duidelijkheid over is wil ik een topic openen om te kijken welke dag het beste uitkomt het event te houden. Zelf lijkt maandag 2 juli me een strak plan: net na de EK-finale en daarnaast traditioneel gezien de dag dat het op de server het drukste is (de maandag dus, niet 2 juli

)