Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Author Topic: Huishoudelijke mededelingen  (Read 21951 times)

Milenco

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 1488
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #15 on: 19 April 2012, 10:58:49 »
Als je drie stack diamond ore hebt gevonden had je ook zes stacks gold ore kunnen vinden :) Gold komt nog altijd vrijwel precies 2 keer zoveel voor als diamond. :)

appel

  • VIP
  • Nieuweling
  • **
  • Posts: 39
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #16 on: 19 April 2012, 11:01:43 »
maar als die er een paar uur in steekt. en maar 6 stacks goldblocks vindt, dan is 10goldblocks per uur wel heel veel nog.

Jelmar

  • Jolmir
  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 652
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #17 on: 19 April 2012, 17:34:42 »
De droprate is vastgesteld op 10 blocks per uur per persoon. Hierover is geen discussie meer mogelijk. Dit is gewoon de regel.
Ik ben wel benieuwd naar de gronden waarop die regel is gebaseerd. :)

Om het ongeveer gelijk te houden met de rate waarop je ores vindt ik een cave.

Zou ik mogen weten waar jullie admins dan goud minen ? Ik zou graag een plek hebben waar ik 10 gold blocks per uur kan minen.
Ik heb een mijn waar ik nu 59 gold ores (en 3 stack diamond ore) gevonden heb en tegelijkertijd ook al een paar uur in gestoken heb.

Mja, het is niet hetzelfde als zelf minen. Het is stukken sneller. Maar het ligt dichterbij de hoeveelheid die je kunt minen dan bij wat zo'n mobtower kan uitspuwen.

remie

  • VIP
  • Junior
  • **
  • Posts: 56
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #18 on: 20 April 2012, 00:05:51 »
...
@golddrop bouwers : Zorg er nu eerst maar weer voor dat golddrop weer goed functioneerd :P
Tsja, als je 3 weken geen rechten heb gehad, gaat het fixen een beetje lastig he...
The master has spoken

wave535

  • VIP
  • Held
  • **
  • Posts: 566
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #19 on: 20 April 2012, 18:03:45 »
gazeebo, je vind misschien wel minder gold in een cave, maar dat wordt gecompenseerd door al het lapis, iron, diamond etc. dat je daar vind. zoals je zelf net zei, je vond 3 stacks diamond ores, en 59 gold ores. ga dat diamond ruilen en je komt zeker boven de 10 blocks.

Gazeebo

  • Admin
  • Held
  • *****
  • Posts: 1421
  • Je bent zelf
    • View Profile
Re: Huishoudelijke mededelingen
« Reply #20 on: 20 April 2012, 23:29:28 »
gazeebo, je vind misschien wel minder gold in een cave, maar dat wordt gecompenseerd door al het lapis, iron, diamond etc. dat je daar vind. zoals je zelf net zei, je vond 3 stacks diamond ores, en 59 gold ores. ga dat diamond ruilen en je komt zeker boven de 10 blocks.
Daar maak je wel een goed punt eigenlijk :P Had ik nog niet zo over nagedacht om eerlijk te zijn.

Forum » Nieuws » Tweakcraft » Huishoudelijke mededelingen