Main Menu

Suggestiebox

Started by Rhan21, 19 February 2012, 20:46:13

Previous topic - Next topic

Gazeebo

Weet ik veel :P Moet je even aan teutates vragen hoever hij is ;)

basvandijck

Misschien voor in main een gravelmine?
Still allive...

Milenco

Iedereen heeft altijd plenty of gravel over. Ik denk niet dat het veel gebruikt gaat worden. Heb je gravel nodig kan je beter even in de chat vragen.

wave535

he mij lijkt het best episch als je die hoofddingen (wither creeper head of hoe ze heten) om kan zetten naar hoofden van spelers B) geen idee of hier een plugin voor is/gemaakt kan worden/ iets?

windwarrior

Volgens mij kan dat niet zonder dat er een api voor bestaat in bukkit, ander moet je het _in_  bukkit aanpassen, en dat is eigenlijk alleen maar vervelend. Dus daaarvoor moet je even wachten tot bukkit dat naar plugindevvers openstelt :)
(An unmatched left parenthesis creates an unresolved tension that will stay with you all day. - xckd.com/859

Maddox

Afaik -zijn- er wel plugins voor, maar nog zeer buggy etc.

Gazeebo

Bat spawns worden niet tegengehouden door de animal toggle in zones.
Zou dit toegevoegd kunnen worden of eventueel een aparte toggle voor alleen bats?

Milenco

Zones zaken worden buiten ons geregeld door Meaglin. Requests kan je hier doen :)

Gazeebo

Ja... laat dan maar zitten :D
Oh btw item frames worden ook niet beschermd door zones, net als paintings dus.
Volgende persoon die mijn item frames verneukt krijgt een beun en de persoon over wie ik het heb zal ongetwijfeld weten dat ik het over hem heb  7(8)7

AlexMedia

Suggestie: schakel de "spam prevention"-optie van NoCheatPlus uit. Het is bloedirritant omdat je een kickban krijgt wanneer je snel een paar plekken terug wil hoppen (/tpback, /tpforward) 7(8)7
We are shaping the future

wave535

Quote from: AlexMedia on 30 December 2012, 05:53:27
Suggestie: schakel de "spam prevention"-optie van NoCheatPlus uit. Het is bloedirritant omdat je een kickban krijgt wanneer je snel een paar plekken terug wil hoppen (/tpback, /tpforward) 7(8)7

DOEN! ik heb ook al een aantal keren gehad dat ik gekicked werd, en nu krijg ik steeds een melding: "Please don't spam, you are risking a ban probably"...

Arnold

Quote from: wave535 on 30 December 2012, 08:05:31
Quote from: AlexMedia on 30 December 2012, 05:53:27

DOEN! ik heb ook al een aantal keren gehad dat ik gekicked werd, en nu krijg ik steeds een melding: "Please don't spam, you are risking a ban probably"...
+1 Heel irritant :/
Hi

aacoba

/wwho, net zoals /lwho maar dan om te zien wie er in je huidige wereld is.
Ik denk dat Gunther dit redelijk eenvoudig in TCUtils kan bouwen?

Arnold

Quote from: aacoba on 30 June 2013, 13:34:00
kan toch al met /who w:main (voorbeeld)
Hi

aacoba

Quote from: Arnold on 30 June 2013, 15:45:41
Quote from: aacoba on 30 June 2013, 13:34:00
kan toch al met /who w:main (voorbeeld)

Ja maar dat is weer een extra stapje(Zwaar leven!)
Omdat de code voor w:world er al is, kan je makkelijk ook /wwho maken denk ik ;)