Home
User CP
Map
Projecten
Stats
Forum
Nieuws
Over Tweakcraft
Regels
Ranks
Commando's
Werelden
Admins
Links
Meespelen?
Doneren
Main
Original
Sky
PixelWorld
DynMap
Overzicht
Aanvragen
Dataverkeer
Spelers
Blocks
Speelduur
Doden
Newbies
Vouchtree
Warps
Chat
Home
Help
Search
Login
Register
Forum
»
Tweakcraft
»
Support
»
Sky worlds
Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
« previous
next »
Print
Pages: [
1
]
Author
Topic: Sky worlds (Read 19369 times)
exploitsolo
Nieuweling
Posts: 2
Sky worlds
«
on:
29 July 2011, 14:21:24 »
Beste,
Ik kwam aan het kijken op deze site, en nu vroeg ik mij zo af
Hoe zijn de skyworlds gegenereerd?
Groet
ExploitSolo
Logged
timoever
VIP
Nieuweling
Posts: 21
Re: Sky worlds
«
Reply #1 on:
29 July 2011, 14:46:21 »
De code voor skyworld zit al in het spel zelf, je zult het alleen even moeten unlocken. Ik denk dat de SGO's of SA's je daar wel verder mee kunnen helpen, of ze het ook willen is een tweede vraag aangezien dit toch wel een enigszins unieke toevoeging is aan onze server op dit moment.
Logged
exploitsolo
Nieuweling
Posts: 2
Re: Sky worlds
«
Reply #2 on:
29 July 2011, 14:52:23 »
Ik weet dat er plugins zijn voor bukkit, maar er staat hier onduidelijk bij of deze ook de wereld zelf generaten, en of deze bebouwbaar is.
heb ook zelf vanavond pas tijd om dit te controleren
dus ik dacht ik vraag het hier even.
Logged
Print
Pages: [
1
]
« previous
next »
Forum
»
Tweakcraft
»
Support
»
Sky worlds