Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Copyman

#1
Tweakcraft / Re: Post!
17 June 2015, 23:26:15
Na al die tijd en moeite is het je gegund! *D
#2
Tweakcraft / Re: Nieuwe worlds
13 June 2015, 11:58:41
Ben benieuwd! :)
#3
Algemeen / Re: Griefcontest
1 June 2014, 18:22:59
Vrijdag 13 juni kan je waarschijnlijk gelijk al schrappen. ;)

21:00 Spanje - Nederland
#4
Tweakcraft / Re: Donatieronde
2 December 2013, 22:41:11
Hatseflats, € 10,00 voor Tweakcraft. :)
#5
Algemeen / Re: Tweakcraft: Render Edition
5 November 2013, 09:34:59
Quote from: Don_Craft on  3 November 2013, 20:04:06
Zeker mooie renders. Misschien is het nice om volgende keer een HD texturepack gebruiken?
Jep, is mogelijk. Ik speel zelf nog altijd met de default texture pack, vandaar dat ik het niet anders ken. Als iemand een render graag met een andere texture pack wil zien, geef het aan zou ik zeggen! :)

Quote from: merijnh on  4 November 2013, 16:25:44
Erg mooi allemaal :) Ga je er nog een maken met emitters enabled ? :P
Dit wil ik wel proberen idd. Het nadeel is dat je behoorlijk wat meer render passes nodig hebt en de rendertijden hierdoor flink omhoog schieten. Wat nu een half uurtje kost, kan dan uitschieten naar dik 4 à 5 uur. Ik kan er ook voor kiezen om met 3D Studio Max of Blender te renderen (met een renderer naar keuze), alleen vergt het meer werk om delen van een world naar zo'n model te exporteren.

Quote from: merijnh on  4 November 2013, 16:25:44
vraagje, ik heb er ook even mee zitten spelen met mijn single player world, maar hoe krijg je chunky werkende met een multiplayer map ?
Wat bReChThOu zegt. ;)

Quote from: Maddox on  4 November 2013, 17:40:06
Mooi hoor. :)
I just click and lean back. :+

Ok... op wat nabewerking na. ;)
#6
Algemeen / Tweakcraft: Render Edition
3 November 2013, 16:56:15
Een aantal weken geleden heb ik me verdiept in Chunky, een path tracing renderer voor Minecraft. Nu is verdiepen misschien niet de juiste woordkeuze, want zo complex is Chunky namelijk niet. Vooral compositie en nabewerking bepalen de sfeer van een goede plaat! Ik heb nog niet heel veel tijd in het renderen gestoken, maar op korte termijn wil ik meer renders van projecten gaan maken. Hier alvast een preview:

Citadel (low quality, skymap):


Roma (high quality):


Atlanta (high quality, skymap):
#8
Projecten / Re: The Manhattan Project
10 August 2013, 17:35:12
Nice, ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk zal worden (en aflopen). ;)

Ik ben zelf ook ooit een keer begonnen aan een (non-apocalyptic) stad:

http://i.imgur.com/BZLn8lp.jpg
http://i.imgur.com/EWHFMQM.jpg

Misschien dat je hier qua stadsplan nog wat inspiratie kan halen: http://highrossferry.blogspot.nl/

Succes!
#9
Algemeen / Re: Just married
14 June 2013, 18:47:00
Gefeliciteerd! Hoe bevalt het in Amerika?
#10
Tweakcraft / Re: Main world reset
1 April 2013, 19:15:18
Tja, het is natuurlijk 1 april... :P

Als het wel waar is: Magna Plaza + onderliggende storage. En Griswold (Tweakington) eigenlijk ook. :)
#11
Algemeen / Re: Het grote jubileum topic!!
9 March 2013, 14:43:56
Mooi overzicht. :)

Precies 50. *O*
#12
Algemeen / Re: werven en afpoeieren
3 March 2013, 17:25:52
In de meeste gevallen help ik ze wel, maar bij 9 van de 10 gevallen draait het uit op:

[10:45] <@Tweakcraft> <guidosin> speak you dutch
[10:46] <@Tweakcraft> <Copyman> we all do
[10:46] <@Tweakcraft> <Umbra75> I don't. :D
[10:46] <@Tweakcraft> <Copyman> except for Umbra
[10:46] <@Tweakcraft> <guidosin> i come here not out
[10:46] <@Tweakcraft> <guidosin> in this world
[10:47] <@Tweakcraft> <guidosin> i will here out
[10:47] <@Tweakcraft> <guidosin> ik wil hier uit
[10:51] <@Tweakcraft> <guidosin> hier kan je niet eens bouwen
[10:51] <@Tweakcraft> <Copyman> !join
[10:51] <@Tweakbot> Want to join our server? Read http://www.tweakcraft.net/join
[10:52] <@Hsheepypx> guidosin dont try to cheat
[10:53] <@Hsheepypx> je kan niet teleporten guidosin
[10:53] <@Tweakcraft> <guidosin> irritant
[10:53] <@Hsheepypx> nee hoor als je vip bent kan dat pas
[10:53] <@Tweakcraft> <guidosin> wie is hier de eigenaar
[10:53] <@Hsheepypx> en ook niet proberen gamemode veranderen
[10:53] <@Tweakcraft> <muertediablo> Iedereen :)
[10:54] <@Tweakcraft> <guidosin> wat kan je hier doen je kan niet eens bouwen
[10:54] <@Tweakcraft> <muertediablo> Je kan niet bouwen omdat je niet geregistreerd bent Guidosin
[10:54] <@Tweakcraft> <muertediablo> !join
[10:54] <@Tweakbot> Want to join our server? Read http://www.tweakcraft.net/join
[10:55] <@Tweakcraft> <guidosin> wie is hier de owner
[10:55] <@Tweakcraft> <muertediablo> @guidosin iedereen die geel, rood of blauw is
[10:55] <@Tweakcraft> <FlutterShy> er is niet echt een "owner"
[10:55] <@Tweakcraft> <Copyman> vragen stellen maar niet lezen
[10:56] <@Tweakcraft> <Copyman> dat werkt niet
[10:56] <@Tweakcraft> <guidosin> ik heb best wel een leuke server in mijn lijst staan
[10:56] <@Tweakcraft> <muertediablo> Dit is een leuke server
[10:56] <@Tweakcraft> <FlutterShy> ^
[10:56] <@Tweakcraft> <guidosin> hoe kan ik me registreren
[10:57] <@Tweakcraft> <muertediablo> !register
[10:57] <@Tweakbot> Want to join our server? Read http://www.tweakcraft.net/join
[10:57] <@Tweakcraft> <muertediablo> Die link in je browser openen en dan lezen:)
[10:57] <@Tweakcraft> <Copyman> hij leest niet muerte ;)
[10:59] <@Tweakcraft> <guidosin> ik wil iets bouwen
[10:59] <@Tweakcraft> <Copyman> dat zeg ik muerte :+
[10:59] <@Tweakcraft> <muertediablo> Ik zie het copy...


Dan zakt je de moed toch al gauw in de schoenen. :P
#13
Algemeen / Re: Uit den oude doosch
27 December 2012, 12:34:58
Quote from: Giordino on 27 December 2012, 12:32:16
Jammer genoeg is Technicality afgestapt van imgur en alles via dropbox gaan doen die nu helaas dood zijn.
Search to the rescue: http://themajor.nl/render/ ;)
#14
Algemeen / Re: Uit den oude doosch
27 December 2012, 12:14:27
#15
Algemeen / Re: Hoe gaat het met .... survival
23 December 2012, 18:56:33
Hoe dik zal de stoflaag inmiddels zijn? ;)