Leuk dorp loev, Al lekker uitgebreid etc. Ik moet het zeker eens bezoeken.
Ben zelf ook met een dorpje begonnen op coordinaten -1100 - 1100 in de main map (oude plek van railgun)
Ben zelf ook met een dorpje begonnen op coordinaten -1100 - 1100 in de main map (oude plek van railgun)
*O*Iedereen een blokken stapelend en voorspoedig nieuwjaar toegewenst

).