Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - duvelke666

#1
Projecten / Re: vuurwerk project nieuwjaar
29 December 2012, 21:05:28
is standaard redstone etc normaal moet het zelfs met standaard MC gaan zonder mods etc
#2
Projecten / vuurwerk project nieuwjaar
28 December 2012, 19:24:13
ik ben ff op zoek naar een paar redstone/tnt experts om een nieuw vuurwerk project
om een show te maken indien iemand intreseert is kan deze hier posten wat je goed kan en donatie is ook altijd welkom
#3
Tweakcraft / Re: Pimp My CobbleCastle
17 September 2012, 01:12:01
ik wil ook wel meedoen hoor  }) }) }) })
#4
ik heb op eigen servertje beetje liggen amuseren en een contest arena met scorebord gebouwd
misschien kan ik deze ook bouwen op TC als nodig of zo .






#5
als er echt volk nodig is om mee te helpen code wil ik mij wel aanmelden mijn java is atm wel beetje roestig maar dat komt wel goed . }) }) })
#6
Tweakcraft / Re: Data meeting
2 May 2012, 23:25:33
locatie en prijs zijn ideaal zolang het niet het middenste weekend is zal ik er normaal wel moeten geraken :D
#7
Algemeen / Re: Data potentieƫle meeting
19 March 2012, 19:22:58
prijs en datum zijn voor mij ok maar wel een beetje ver kan het niet beloven dat ik er bij ga zijn
want vervoer gaat hier groot probleem zijn denk ik tja
#8
ow ok ik wist niet dat je weg was ik maar kijken wanneer je terug kwam :(

dus als iemand suikers plek in neemt ivm metro laat me weten aub.

* duvelke666 en ipro zullen SID wel verder afbouwen dan :)

#9
Algemeen / Re: Potentiƫle TC meeting
18 March 2012, 21:47:24
ik kan pas zeggen of ik mee kan als ik weet wanneer
in vakantie en weekend zou niet echt een probleem zijn dan rest mij maar 1 ding dat is natuurlijk de prijs wat het gaat kosten .
}) }) })
#10
congratz Grum   *O* _o_ *O* _o_ *O*
#11
Projecten / Re: Winterville
2 February 2012, 10:50:41
graag nr 46 voor mij  :yes  :yes
#12
Projecten / Re: custom skins by theempire37
13 January 2012, 01:51:16
ik zou graag een duivel skin hebben }) }) liefs
#13
Tweakcraft / Re: Gelukkig Nieuwjaar!!
1 January 2012, 03:27:01
Happy New Year iedereen }) *O* *O* *O* *O* *O* })
#14
Projecten / Re: [survival]xp farms
26 December 2011, 20:06:36
hier bij meld ik mij aan om mee te helpen indien het nog nodig is  7(8)7 7(8)7
#15
Projecten / Re: Underwater City
20 December 2011, 12:08:43
als er nog een plotje vrij is zou ik me graag willen melden  *O* *O* *O* })