Beter laat dan nooit, maar ik heb je al gefeliciteerd ingame 
Nogmaals gefeliciteerd!

Nogmaals gefeliciteerd!
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
Quote from: remie on 16 July 2012, 18:57:10Dit dus
Mja @ jat regel, zoals ik al eerder zei al je kisten wordt gewoon leeg gehaald omdat jatten mag. Wat je nu krijgt is een paar rijke spelers die een storage hebben vol met resources waar niks mee wordt gedaan, terwijl de meeste spelere iedere keer weer opnieuw moet beginnen. Die spelers zullen uiteindelijk(dit kan zeer snel zijn) vertrekken waarna je alleen rijke speler overhoud, de rijke spelers zullen uiteindelijk ook vertrekken omdat er geen spelers meer zijn om mee te PvP'en.
Quote from: 88bram on 16 July 2012, 16:45:08Op het eerste oog, met huidige regelgeving zal dit gewoon een beun zijn.
uuhhh??
Quote from: Milenco on 10 July 2012, 22:53:13Try harder!
Daar heb je een goed punt aacoba. Open source is doorgaans wel één van de eisen voor plugins om hier geïnstalleerd te worden. Hier kan ik helaas niets over vinden.
Verder vind ik het wel een grappige pluginIk word alleen niet zo enthousiast als dat Snacx me probeert te maken

QuoteWORKS WITH PERMISSIONSEx AND the default BUKKITPERMISSIONS
in your permissions group location, add "ultimatearena.admin". This node will allow users to dig blocks in the arena, and set up an arena.
If you also want people to be able to join an arena, use "ultimatearena.player".
If you want users to be able to JUST build arenas, use "ultimatearena.builder".
Quote from: bazkara on 28 June 2012, 12:34:31Of je bent als community gewoon redelijk en geeft nieuwe mensen tijd om zich op te kunnen bouwen.
de reset is bedoeld voor mensen die later mee willen doen. Stel je voor jij wil naar 6 weken na de openstelling ook meespelen. dan zul je moeten pvp-en tegen mensen die minstens in iron rondlopen en ook potions en dergelijke hebben. Het idee van de reset is dus eigenlijk dat je instap periodes hebt zodat nieuwe mensen ook kunnen instappen en meedoen. Tevens ben ik van mening dat main voor bouwen is en niet survival
Quote from: Milenco on 24 June 2012, 23:24:48Zo denk ik er dus ook over...
Het risico bestaat dat mensen die normaal niet in Survival spelen wel kunnen gaan kutten met anderen, waarbij er geen wraak genomen kan worden. Zoals Brechthou aangeeft: Je kan als je niet in survival speelt wel lekker anderen ongestraft gaan irriteren.
Er hoeft maar 1 zo'n persoon te zijn en die kan de sfeer voor de hele wereld verpesten. Hoe denken jullie hierover?
Quote from: Sloonen on 24 June 2012, 22:02:22
Ik stem voor, omdat het de uitdaging vegroot en je de moeite moet doen om alles mooi te verstoppen. Je kunt gewoon nog een mooi gebouw maken. Als je er maar een flinke kelder met wat doolhoven of iets dergelijks onder maakt. Of juist op een heel andere plaats alles verbergt.
Ik zie het trouwens echt niet gebeuren dat iedereen op elkaar gaat jagen. En anders maar wle boeiend toch? Dat is juist de spanning. Anders kun je net zo goed main spelen....
Quote from: bazkara on 24 June 2012, 21:34:46Om eerlijk te zijn verwacht ik dit ook (niet van jou overigens).
Erg goed dat je tussen de regels het masterplan hebt gelezen... valt me beetje tegen dat dit je argument tegen is...