Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - M1ke

#1
Algemeen / Re: Discussie Survival beleid
7 July 2013, 03:00:11
Quote from: Jelmar on  6 July 2013, 22:27:37
Voor de pvp'ers en de liefhebbers van echte survival, volgens mij is het dan een idee om er een échte survival world van te maken. Met andere woorden, we zetten passive health regen uit.  Een delay op het /world command vind ik ook wel passen binnen dit concept.
QFT
#2
Nee...Jullie bedankt!  *O*
#3
Ik houd van jullie. *;
#4
Tweakcraft / Re: Vipmeeting zaterdag 26 mei
25 May 2012, 14:05:36
Quote from: M1ke on 23 May 2012, 12:09:05
Ligt een beetje aan het weer, als het de hele dag goed is lig ik op het strand te chillen. Maar ik zal iig dat channel joinen zodat ik alles kan teruglezen :)
Nope, niet aanwezig.
#5
Tweakcraft / Re: Vipmeeting zaterdag 26 mei
23 May 2012, 12:09:05
Ligt een beetje aan het weer, als het de hele dag goed is lig ik op het strand te chillen. Maar ik zal iig dat channel joinen zodat ik alles kan teruglezen :)
#6
Projecten / Re: Project "colonie"
21 May 2012, 23:33:57
Ja
#7
Kan deze ondertussen niet naar het archief? :P
#8
Jammer maar begrijpelijk
#9
Algemeen / Re: Beste admins,
12 May 2012, 23:11:13
Quote from: bazkara on 12 May 2012, 21:57:18
Oke dit gaat misschien verkeerd opgevat worden maar.. ach ach ach wat een drama :)
2) Ik ben het met je eens als het gaat over de houding van ons ten opzichte van nieuwe mensen. Ik heb me groen en geel geirriteerd aan het altijd maar afgeven op nieuwelingen. Willen we nu meer of juist minder mensen op de server?
Daar ben ik al vanaf dag één als admin mee bezig geweest en blijkbaar is dit een structureel probleem dat er niet uit te rammen is. Als ik het overigens zie in de chat zeg ik er meestal wel iets van maar aangezien ik geen positie heb om dingen op te dwingen word dat vaak ook volkomen genegeerd.
#10
Tweakcraft / Re: Server-upgrade en donatieronde
6 December 2011, 02:31:34
Ik wil ook 25 euro doneren, waar moet het heen? :7
#11
Tweakcraft / Re: TweakCraft Logo Contest
13 October 2011, 23:34:28
Die van Rakkerzo is tof.
#12
Tweakcraft / Re: TweakCraft Logo Contest
11 October 2011, 23:57:57
Slotje, winnaar hieronder.


Versie 2.0
#13
Support / Re: Chests in survival
7 October 2011, 22:52:38
De regel is gewoon, don't be a dick.
#14
Support / Re: Chests in survival
6 October 2011, 15:03:21
Tussenstand voor de niet-vips onder ons
Wilt u lockette aan of uit hebben?

Lockette blijft aan 3 (18.8%)
Lockette gaat uit 13 (81.3%)
#15
Support / Re: Chests in survival
5 October 2011, 21:06:12
Lockette zou voor mij survival vermoorden, maar ik ben benieuwd naar de stemming.