Please login or register.

Login with username, password and session length
 

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Ktipr

Pages: [1]
1
Tweakcraft / Re: Kleine schoonmaak.
« on: 28 September 2011, 08:24:03 »
Ik vind het persoonlijk heel erg jammer dat bepaalde admins van de server verwijderd zijn. In dit topic worden verder geen namen genoemd, en dat zal ik dan ook nog niet gaan doen, maar ik wil wel zeggen dat 2 admins die gisteravond gekickt zijn mij persoonlijk van het hele team het meest geholpen hebben.

Ik heb niets meegekregen van de onrust van tevoren, dus ik weet niet wat er zich vooraf afspeelde, maar het komt mij over dat dit nogal "zonder enige waarschuwing" gebeurt. Corrigeer me vooral als dit niet het geval is, maar op deze manier komt het mij een beetje oneerlijk over.

2
Algemeen / Re: Programmeurs gezocht
« on: 30 August 2011, 15:39:09 »
Ben goed thuis in C/C++, Java, Javascript, HTML, PHP, CSS, Matlab en Bash script.

Iets minder goed, maar toch ook wel ervaring in Python, Ajax, VB en SQL.

Verder nog wel wat dingen, maar die zijn niet nuttig om hier op te gaan noemen.

3
Algemeen / Re: Moeite met spheres
« on: 22 August 2011, 13:15:10 »
Ah geinig, ik heb zelf al een keer een matlab script gemaakt die voor mij complexe vormen kon berekenen. In mijn geval was dat voor de turning torso om een vijf-hoek elke keer een rotatie van 1,5 graad te laten maken.
Behalve het berekenen en plotten van elke 2D bouwlaag, kon ik ook een 3D voorbeeld plotten zoals in dit topic.

Als daar nog interesse voor is kan ik dat wel een keertje posten. Op zich zou dat vrij gemakkelijk aan te passen moeten zijn voor cirkels of ellipsen.


4
Projecten / Re: Turning Torso
« on: 9 July 2011, 02:13:53 »
Oh ik kan best tegen het commentaar van gazeebo hoor. Maar in elk geval, het was nooit mijn bedoeling om de originele toren NA te bouwen. Zoals ik al zei in de openingspost, geinspireerd door de de malmo toren. In het echt is hij 190 meter hoog, dus dat gaat sowieso al niet lukken.

Daarnaast had ik ook eerder al aangegeven dat ik geen zin had om het geheel tot bedrock uit te gaan graven (in mijn eentje), en als ik hem te smal maak dan komt het effect minder mooi uit.

5
Projecten / Re: Turning Torso
« on: 6 July 2011, 20:00:26 »
Ha daar ben ik weer. Ik dacht ik laat nog even weten dat hij inmiddels af is. Eigenlijk al een tijdje, maar ik dacht er nu pas aan om hem even te showen:


6
Algemeen / Re: Nieuw VIP-Forum, aanmelden hier
« on: 6 July 2011, 17:09:01 »
Ik ben ook (een week of 2) VIP, en ik zou graag ook op het VIP forum willen kunnen.

Mijn in-game nick is hetzelfde als op het forum (toch handig): Ktipr

7
Projecten / Re: Turning Torso
« on: 28 May 2011, 01:46:18 »
Inmiddels al op de helft (30 lagen van de 61 gehad)


8
Projecten / Re: Turning Torso
« on: 27 May 2011, 21:26:12 »
Hmm, als ik hem eerst ga uitgraven komt hij zo gek in het landschap te staan, dat vind ik ook niet echt mooi denk ik, tenzij ik het echt heel groot zou uitgraven. En als ik hem smaller zou maken, komt dat schuine niet zo mooi meer uit.

9
Projecten / Turning Torso
« on: 27 May 2011, 16:04:27 »
Hoi allemaal

Redelijk nieuw op de server had ik bedacht om een mooie toren te bouwen geinspireerd door de turning torso tower in malmo.


Ik heb wat berekeningen uitgevoerd, en met behulp van matlab een stel bouwtekeningen voor elke laag gemaakt. Een 3D rendering daarvan geeft de volgende modellen:



Wat denken jullie er van, gaat dit mooi worden? Ik heb al een klein stukje gemaakt, als je al even wilt kijken, hij staat ongeveer tussen Sint Pieter en peking in.

Pages: [1]