Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - Loev

#1
Algemeen / Re: Lonely days
10 September 2022, 20:56:57
Hoi
#2
Support / Re: Kan niet meer inloggen
29 January 2016, 09:50:11
"Error! Your Minecraft account has already been migrated to a Mojang account."

Wanneer ik inlog kan ik alleen een testwereld maken.
#3
Support / Kan niet meer inloggen
28 January 2016, 10:49:22
Sinds vorige week kan ik niet meer inloggen in de launcher van MC. Normaal log ik automatisch in maar dit keer moest ik het wachtwoord invoeren, deze werdt niet geaccepteerd. Het wachtwoord resetten was ook niet makkelijker want blijkbaar heeft Mojang een nieuw registratiesysteem dat op e-mailadres gaat i.p.v. loginnaam. Lang verhaal kort, mijn loginnaam (Loevie) is nu gekoppeld aan mijn e-mailadres en is opeens een demo account zodat ik alleen test werelden kan opstarten. Hebben andere TCers met dit bijltje gehakt? Tips?
#4
Tweakcraft / Re: Nieuwe worlds
11 June 2015, 21:21:21
Quote from: AlexMedia on 11 June 2015, 21:15:35
Zoek een leuke uit en plant er een bordje neer? ;)
Makkelijker als dynmap helemaal geladen is ;)
#5
Projecten / Re: Nieuwe spawn. World Build
11 June 2015, 21:20:56
Quote from: Freaker5005 on 11 June 2015, 16:59:49
- Station naar iedereen zijn nieuwe projecten.
Wellicht beter idee om een plot te maken met een voorbeeld van je project met de /warp erbij?
#6
Tweakcraft / Re: Nieuwe worlds
11 June 2015, 21:14:34
Hoera! Kan ik alvast een vallei reserveren? ;)
#7
Tweakcraft / Re: Animocheck survivalreset
28 May 2015, 12:02:13
Ik ben helemaal voor een nieuwe 1.8 bouwwereld map. Ik heb dus nee gestemd, er wachten meer mensen op een nieuwe bouwwereld dan een nieuwe survival map.
#8
Algemeen / Re: Tweakcraft Fotoalbum
26 March 2015, 19:59:31

Suiker, tijd om uit de kast te komen
#9
Tweakcraft / Re: Nieuwe resourcewereld
23 March 2015, 13:04:33
Wat is de status van een nieuwe 1.8 main world? Zijn er vertragingen die eerst opgelost moeten worden?
#10
Support / Re: dag en nacht
3 February 2015, 10:18:16
Quote from: mhirr on  3 February 2015, 03:27:46
Ik doe niet dramatisch

* Loev leest eerdere posts....

Nou....
#11
Tweakcraft / Re: Donatieronde 2015
28 January 2015, 13:17:08
1000 euro, en dat voor een dode en lege community ;)

Dit is dus genoeg voor de komende 18 maanden? Of we gaan iets speciaals doen?
#12
Tweakcraft / Re: Donatieronde 2015
18 January 2015, 17:17:37


Zonder gekheid, ben sinds 3 jaar vip, dus ik doneer 45 euro. Mag het via bank overgeschreven worden?
#13
Tweakcraft / Re: 1.8!
5 January 2015, 09:27:22
Dank Flutter!

Kom je nu bouwen? :+
#14
Tweakcraft / Re: 1.8!
2 January 2015, 14:01:47
Heren dank voor het verzette werk en dat te bedenken dat een aantal van jullie eigenlijk nooit meer op TC spelen. (Jammer)
#15
Tweakcraft / Re: 1.8!
31 December 2014, 10:45:47
Cool! Top werk heren!

Betekend dit dat we een nieuwe map krijgen?