Main Menu
Menu

Show posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.

Show posts Menu

Messages - wakcs

#1
Projecten / Re: Orbis Arcis
1 January 2012, 11:34:53
misschien wat bootjes? :+
#2
Tweakcraft / Re: Gelukkig Nieuwjaar!!
1 January 2012, 01:27:21
Quote from: superferd on 31 December 2011, 19:49:30
Gelukkig nieuw jaar iedereen!

En maak er het beste van ;)
#3
Support / Re: Maps op de website
31 December 2011, 00:39:59
 (Y)
#4
Tweakcraft / Re: Adminwijzigingen
10 December 2011, 19:52:10
zeer spijtig dat Edox, Appel & Vaag aftreden -O-

maar welkom Jelmar, Wind, Wouter, Mondeus & Quazy! :)
#5
Projecten / Re: Pre-topic over nieuwe spawn :D
3 December 2011, 11:29:15
de voyager, ik raak er een beetje verdwaald in :P
#6
Projecten / Re: Underwater City
2 December 2011, 17:14:41
ik help wel als ik klaar ben met me chunk-uitgraaf-sessie :P
#7
ik ben hier mee eens, goed idee :)
#8
Tweakcraft / Re: Tweakcraft draait 1.0
1 December 2011, 14:46:57
toen sliep ik nog :P
#9
Projecten / Re: Underwater City
30 November 2011, 19:43:45
ik zou wel 15 of 9 willen :)
#10
Support / Re: Framedrops
21 November 2011, 18:36:22
Quote from: Serendipity on 21 November 2011, 10:29:14Wss heb jij er 150 ofzo voor betaald, dus je bent sowieso al afgezet.

nope me pa kocht em voor 50 :p
maar klopt dat ik een rukkaart heb, ik ga een hd6850 aanschaffen maar ik heb het geld er niet voor atm :/
#11
Support / Framedrops
20 November 2011, 23:09:53
Hallo,
sinds dat ik me nieuwe videokaart heb (al 6 maanden ofzo) heb ik last van framedrops, en als ik me drivers update zodat ik daar geen last meer van heb in een codemasters game (dirt 3, f1 2010 enzovoorts) wordt het in andere 3d games erger ;( Ik hoop dat iemand een oplossing weet, iig voor minecraft :)

videokaart: msi r5450 1gb ddr2
screen mc (spikes=framedrop)
#12
Algemeen / Re: Minecraft Full Release
19 November 2011, 12:07:42
ik heb svards 1.8 versie er nog op staan maar dan als 2e versie ja  :+
#13
Algemeen / Minecraft Full Release
18 November 2011, 23:06:31
Ik zat dus net livestream te kijken van minecon waar ze uitraard eindigde met de volledige release van minecraft. ik keek even op minecraft.net en die was gek genoeg half kapot :P

maar goed, ik heb nu dus minecraft 1.0.0
#14
Tweakcraft / Re: Tweakcraft Logo Contest [Uitslag]
10 November 2011, 19:09:35
kan dat logo ook als emblempje ofzo want nu is het een vierkantje van een stippellijntje bij mij  :P
#15
congratz edk :D