Ik doneer 118 euro; de serverkosten voor de rest van 2013 zal ik op me nemen. (Dat zijn de maanden november en december)
This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.
Show posts Menu
Quote from: Vera1991 on 18 June 2012, 12:22:18
Ze willen iemand uit et admin team. Daar ben ik al achter. Ik heb het liever niet. Maar als att moet vertrouw ik alleen edoxile
)