Tweakcraft > Projecten

Community project

(1/9) > >>

Panorama:
Hallo allen,

Manhatten Project is een project met als thema: Post apocolypse. Dit is een vrij groot project en alle hulp is welkom. Mensen wie zin hebben om te helpen zijn altijd welkom. Wil je helpen met designen dan verzoeken wij diegene om op Teamspeak te komen voor een 10x betere communicatie!! Er zullen linkjes komen over Schematica files.
Klein inspiratie bronnetje: https://secure.flickr.com/photos/k_putt/sets/72157644191959442/with/13974873155/

Schematica File: https://www.dropbox.com/s/b0n4foeurhwwfhw/MANHATTAN%208-5-14.schematic



Gr. Panor

Gods_WILL:
als we er een contest/project wereld van maken ben ik in ;)

Suiker:

--- Quote from: Panorama on  6 May 2014, 16:54:50 ---2. Wordt dit een creative world of blijft het bij de "Tweakcraft playstyle"?

--- End quote ---
Als we de normale gamemode willen aanhouden lijkt het me meer voor de hand liggen dat deze world gewoon verdwijnt en dat het groepsproject gewoon op de normale map kan worden gebaubau.


--- Quote from: Panorama on  6 May 2014, 16:54:50 ---3. Komt er een "White list" op de world.

--- End quote ---
>Hiermee trek je de community nog meer bij elkaar
>Witlijst
Lijkt me raar om mensen buiten te sluiten, met je argument.


--- Quote from: Gods_WILL on  6 May 2014, 17:00:09 ---als we er een contest/project wereld van maken ben ik in ;)

--- End quote ---
Voor een contest zou dit misschien wel handig zijn (ivm dupehax veiligheid) als je bijvoorbeeld wil zorgen dat iedereen een geleike kans heeft met buildcontest of griefcontest. Dan hoef je niet op te letten dat de gehaxte items terug komen en kun je iedereen zijn inventory gewoon weggooien ivm latere contest.

Goofff:
Ik zou het wel leuk vinden aan een project te werken met 1 thema. Je zou het een maand open kunnen zetten en het dan sluiten. Dan begin je weer met een nieuwe. Een pol om het volgende thema te bepalen.
Ik zou het creative doen zodat je niet je storage belast die je voor je eigen project(en) gebruikt.

mhirr:
Leuk: sámen één project af (!!) bouwen. Op Main. En op de Tweakcraft-manier, dus zònder te kunnen vliegen. Omdat op het moment bijna niets meer 'kostbaar' is, lijkt me het verkrijgen van voldoende bouwmaterialen enz. geen probleem.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version