Tweakcraft > Projecten

GOLD

<< < (3/4) > >>

Giordino:
Geachte speler Wave535 SLACKER!

Gaat er nog wat gebeuren met dit gouden project dat een gouden randje heeft ?
Of blijft het goud voor eeuwig verborgen in de inmiddels wat stoffig geworden kistjes ?

Met vriendelijke groet,

The One And Only Giordino

wave535:

--- Quote from: Giordino on 28 October 2015, 18:35:06 ---Geachte speler Wave535 SLACKER!

Gaat er nog wat gebeuren met dit gouden project dat een gouden randje heeft ?
Of blijft het goud voor eeuwig verborgen in de inmiddels wat stoffig geworden kistjes ?

Met vriendelijke groet,

The One And Only Giordino

--- End quote ---

Geachte speler Giordino ...

Ik snap uw zorgen omtrent dit subject en ben tevens zeer te spreken over uw bewonderenswaardige mate van betrokkenheid bij de onderneming, doch vrees ik u slechts met holle woorden te woord te kunnen staan.
Ziet u, ik bevind mij momenteel in een proces waarbij ik mij, met het oog op persoonlijke ontwikkeling en educatie, dien te verdiepen in bepaalde literaire manuscripten, alvorens daarover enkele toetsen ter bevestiging van kennis uit dien te werken. Vanwege deze ontwikkelingen bevind ik mij momenteel in een positie waarbij tijd een schaarst goed is, dat niet verkwist dient te worden. Ik hoop echter spoedig mijn kapitaal op een gepaste wijze in te gaan zetten om onze prachtige wereld te verrijken.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben,
Hoogachtend,

Wave535

P.S. Tevens zou ik u graag mede willen delen dat het onderhoud van mijn opslagvoorzieningen meer dan uitstekend is.

mimix:
ik steun optie 6  :+

Marterino:
Ik steun ook optie 6

mhirr:
Ik steun Mimix en Marterino.

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version