Tweakcraft > Algemeen

Website Projecten

(1/3) > >>

TheSec:
De nieuwe site ziet er netjes uit.

Alleen zat ik met het volgende idee, maar eerst het probleem ;)
we krijgen steeds meer projecten die eigenlijk de moeite waard zijn om even te bekijken. Maar we hebben nergens echt een goed overzicht van wat er nou op deze server gebouwed word en wat er in aanbouw is.

Nu we een nieuwe site hebben zat ik te denken, kunnen we niet een kopje Projecten maken. Waar elke project een aparte pagina met sub pagina's kan krijgen. Om daar zijn projecten te showcase zonder dat men helemaal in game hoeft te gaan. Want volgens mij zijn er maar weinig mensen die echt alle projecten gezien hebben ? Zeker nieuwe mensen nemen echt niet de tijd om alle projecten te gaan bekijken. Wat eigenlijk wel jammer is. Omdat het men ook weer op nieuwe ideeen kan brengen. Tevens kunnen wij al TC natuurlijk onze pronk stukken goed showcase ;)

Idee ?

EDIT:
Mogelijkheid idd tot textueel omschrijving met support van Youtube and ofc screens ;)
Met betrekking tot mineville en de plotcity's mogelijkheden om een subpagina te krijgen om iets over zijn/haar huisje te vertellen.

MoondustNL:
Goed idee :)

Doen zeg ik :P

MoondustNL

Edit: Ik zou wel als 'fotograaf rond willen gaan

sikerdebaard:
Een public tweakcraft wiki zou wel episch zijn.

Bouncer:

--- Quote from: sikerdebaard on 26 May 2011, 12:51:31 ---Een public tweakcraft wiki zou wel episch zijn.

--- End quote ---
What he said.

Weinig werk voor milenco en vast wel te koppelen aan de userlist.

WouterH:
Ja, ik heb zelf ook een beetje met het idee rond gelopen. Wat mij wel leuk lijkt is een soort van wekelijkse feature waarin je 1 project uitlicht en evt wat verdiept (interview format met de eigenaar oid?).

Ik wil dit wel aanpakken en denk dat ik hier maar mee begin na het weekend oid. Ik weet echter niet of ik ook de motivatie/tijd hou om het iedere week vol te houden maar dat zullen we wel zien.

Het wiki idee is wel leuk, maar ik denk wel dat je er goed toezicht op moet houden wat op zich geen probleem is. Op die manier hou je een hoge kwaliteit aan pagina's dus ik zit dan te denken aan templates die je moet aanhouden.

edit: zou het dan wel in de tweakcraft website integreren. Dus een kopje bovenaan in de balk met projecten oid?

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version